FANDOM

לאחר השהיה הקצרה של ברק בירושלים ואבו גוש, בעקבות מאורעות סשן אחד עשר, ברק חוזר לתל אביב ומגלה שהחבר'ה התפזרו. הוא מבלה את ערב שישי ורוב יום שבת עם המשפחה, ומתנהג בצורה מוזרה באופן כללי, בעודו מנסה להתנהג בצורה נורמלית ככל הניתן.

בשעת אחר הצהריים הוא נתקל ביצור קסם שמשרטט רונה בצורת A של Anarchy על שלט במגרש בניה בהרצליה. הוא מגלה שהשדה מתפשט במהרה בתוך גבולות שטח הבניה ושבתוכו מקובצים מספר יצורים נוספים. לאחר סימוס תמונה של הרונה לישראלה כהן, היא מגלה לו שמדובר ברונה פשוטה יחסית של הסתרה.

ברק חוזר לבית רוזנברג ומגלה שם כוס קפה ריקה והתקדמות עד לפרק 140. הוא הולך לישון, ואכן מתעורר למחרת ומוצא את רומן יושב כהרגלו מול הטלוויזיה. ברק מתעלם מהנוכחות הזרה ומציין במרירות שהדלת עודנה נעולה מבפנים, משמע שרומן יכול להכנס למרות זאת לבית, או שהחליט פשוט לא לצאת לעולם.

בהמשך היום הוא חוזר לפעילות חלקית - הוא מאתר את מספר הטלפון הישן של דודי ומגלה שהוא עדיין מחובר לטלפון של הוריו. לאחרונה זכר שעברו לפתח תקווה. הוא מבצע כמה קניות, בינהן טיסן מעזריאלי, ומוצא את הפריקים בחוץ, אבל לא ניגש לדבר איתם. את הטיסן וחלקי חומרה אחרים הוא מרכיב במהלך היום למערכת ריגול שמטרתה חברי שור אדום. הוא מצליח חלקית ומגלה מספר פרטים שאותם הוא עדיין לא בטוח איך לשייך. בין הפרטים הוא מגלה סימנים של התארגנות של אליוט רוזמן לקראת מהלך כלשהו.

בשעת אחר הצהריים ברק משיג טלפונית וקובע להפגש עם ההורים של דודי. הוא מגיע לדירתם בדרום תל אביב ומגלה מצב עגום ומטריד של הזנחה וחוסר יכולת לתפקד. הוא מזהה מייד עמעום עמוק של שני ההורים והשפעת קסם חזקה על שניהם וכשמנסה לדבר איתם ולדלות מידע נתקל בבלבול, אפתיות, חוסר תגובה או אמנזיה גלויה. מטולטל משהו מהמפגש, הוא בוחר לצלם את הזוג בחדר הסלון המוזנח ועוזב.

לאחר זמן התאוששות קצר, ברק מגלה שרומן עדיין צופה בקלטות, לוקח מספר חפצים וחוזר להרצליה. בעוד הוא מתקין מצלמה שתשקיף על הנעשה בתוך שדה הקסם מלמעלה, הוא רואה את ג'ונו-בוס מתקשר עם הקובולדים ושלולית בוץ ונראה כאילו הוא מגיע איתם להסכם כלשהו. הוא מצלם את הרכב של ג'ונו בעודו עוזב ורואה את הקובולדים מאכילים את שלולית הבוץ בשק יוטה גדול. כשהם גוררים אחד נוסף מבור שחפרו באמצע אתר הבניה, ברק מחליט להתערב. הוא נכנס לאזור, חותך את השק ומגלה שהוא מכיל אדם! במאבק קצר והירואי, ברק נאכל שלם על ידי שלולית הבוץ.

ברק מתעורר למחרת בבוקר תחת השגחתה של אולגה ומגלה שכל חפציו נלקחו, המצלמה שהתקין איננה וכך גם האיש שחילץ והיצורים בהם נאבק. אולגה מסבירה לו בקצרה מה היו הדברים בהם נאבק, מי האיש אותו ראה ואיך שבזכותה הוא עדיין סוג של חי. הוא מגלה ממנה שבדרך כלל האזור הזה שקט, היות ורוב הצרות נוטות להתנקז לאחד מקודקודי חיפה-ירושלים-תל-אביב, עד לפני כמה ימים כשמישהו חשוב מתל אביב יפו עבר להרצליה.

ברק ואולגה צוללים לתוך הבור בעקבות הקובולדים, ולאחר הרבה בוץ ושאריות קובולד יוצאים החוצה מאוחר ביום שני. הם מצליחים להשיג את הטלפון, הארנק והשעון של ברק, וברק מציין לעצמו בעוגמה שהוא צריך לבקש מדוד אדם צעצועים חדשים. כמו כן, הוא יצטרך לשחזר את תרגול מספר 3 מהזכרון ולמצוא תיק חדש לביצפר.

ברק מתקלח ונרגע קצת אצל אולגה ואז פורץ למכונית שלו, מתניע אותה ונוסע חזרה לבית רוזנברג.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית