FANDOM

שייך לועדת החקירה הממלכית בראשות השופט אליהו נביא.

מדבר. אני שונא את המדבר.

האויר היה חם ויבש, וממרחק של מאה מטר בקושי היה אפשר לראות אותו על רקע החום המדברי. קבוצת ציפורים כלשהי (הוא לא ידע איזה ציפורים אלו, ולא היה אכפת לו) עקבה אחריו מאז שהוא עבר את הקו הטריטוריאלי, אבל זה לא הפריע לו. כמובן שהם יודעים שהוא כאן. זו הייתה כל הנקודה.

הוא יכל לספור על אצבעות יד אחד את מספר האנשים שעדיין יודעים את השם האמיתי שלו, והוא צריך לבקש טובה מאחד מהם. לרוע המזל אנחנו לא מדברים על מישהו שפשוט אפשר להופיע יום אחד על מפתן דלתו. יש פרוטוקולים. טקסים. המעמד מחייב.

הוא היה עדיין רחוק מדי מכדי לראות את הבניינים, אבל הוא יכל להרגיש את הכוח. את המשיכה.

אילת.

כוח הוא שם המשחק, כמובן. זה תמיד כוח. באילת יש פחות כוח מבירושלים, או אפילו מבתל אביב, אבל זו לא הכמות שחשובה. זה הפיזור. השליחים הירושלמים ממש מתאמצים לשקר לכולם, ובעיקר לעצמם, אבל האמת היא שיש גבול לכמה אפשר להתחלק בכוח. באילת הם הבינו את זה מוקדם, או אולי צריך להגיד הוא הבין את זה מוקדם. כאן כל הכוח מרוכז במקום אחד – אצלו.

טוב, נו, לא סתם הוא המלך.

המלך. הא. מלך אילת. כמה צרות שהכינוי הזה עשה לו. חצי מהשדים באזור ניסו להתנקש בו והחצי השני ניסו למשוך אותו למלך נצר דוד ולשכנע אותו להשתלט על כל הארץ. אני לא בטוח איזו קבוצה עשתה לו יותר צרות. זו היתה הפעם הראשונה שהגעתי לכאן מטעם המטה, והפעם הראשונה שהפרתי פקודות. זו הסיבה שהוא היה חייב לי, הסיבה שהוא עזר לנו ב-67 כשכל הארץ כמעט עלתה בלהבות.

אבל זה היה אז, ועכשיו זה עכשיו. הפעם אני אהיה חייב לו. אם הוא יסכים.

ראה גם: אינסוף, Aleph

כמובן שזה נראה כאילו פספסנו את זה לכל אורך הדרך. ישנן סטיות המונעות מסטיות אחרות, מופרעות יותר, להתבטא. אם באילת הצליח אחד מהם לקחת את המושכות לידיו, בסופו של דבר יעיל יותר - למרות שבתחילה קשה הרבה יותר - לרסן אותו ולהציגו לראווה בתור מה שהוא מאשר לחסל בשקט ולאבד ראדאר יקר-ערך לכל התמונה האזורית. באופן אירוני, לא היינו צריכים לביים נסיון התנקשות אחד. הם באו לבדם, מה שהוכיח שוב ושוב שהצלחנו.

ה'מקור' שאתם כל-כך דואגים לו הטריד גם אותנו לזמן-מה. לבסוף הוא נמצא לא בעבודת שטח אלא בהסקת מסקנות פשוטה והוא הרבה פחות מסובך ממה שנראה. איזורים עירוניים נוטים למשוך לעצמם את הצורות הסטויות, ממש כמו את מאגרי הידע והאמנות. החברה האלה הם נבואה שמגשימה את עצמה - הם שואפים למלא תפקיד שלא קיים, חור בתבנית שהם, בהרבה מקרים, הראשונים לסתום. ההכרזה עליהם בפני ההמונים הסטויים היא זו שמקנה להם את התואר ולא להיפך, מה שהופך את התואר "מלך" למעט לא הולם, תסכימו איתי. בכל מקרה, זה שאנחנו מתעסקים כאן במפלצות שמקומן בחזרה בחורים שמהם זחלו לא אומר שכל העסק סביב המלוכה אינו עניין חברתי כמו כל מאבק אחר לשליטה. רק תזכרו שאלה שנראים כאילו הרוויחו הכי הרבה מההתרחשויות הם, לעיתים קרובות, בסך הכל אלה שהגיעו לעמדה בה יש להם הכי הרבה להפסיד.

מתוך עדות הסוכן אימות בפני הועדה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית