FANDOM

בן-דרור חוזר מתחרות ידידותית, אוכל פלאפל, ופוגש את סקצ'. הם נכנסים לבית, פוגשים את ברק בן-סער ואייקס, ומדברים על מאורעות הפרקים הקודמים.

הממטרות בחצר האחורית מתחילות לעבוד, וברק יוצא החוצה ומקבל הודעה מניאדה להיות עם הזריחה בכיכר רבין. סקצ' מעלה השערה שייתכן וזו סנפיר בעקבות מכתב בבקבוק. החבר'ה שמים לב שעברו עוד צהריים ובועז לא בא לביקור.

עם השקיעה בן-דרור רואה את המלכה מוציאה שומרים בשני שערים, כר פרחי בר והאגם בפארק הירקון.

בערב אדם רוזנברג מדבר עם דפנה קליין: הוא מציע שבמקום למנות "שוטר" על תל-אביב או על הקהילה הישראלית, הם יוסיפו משאבים לרשות הקיימת, מה שיגדיל משמעותית את היכולת שלה להשליט סדר בקהילה ולהגן על אנשים מן השורה.

פרופסור כהן מגיעה לביקור, והחבר'ה מפילים עליה הרבה מאוד מידע: היא רואה את טקס היצירה של אייקס; מגלה שמלאך עדיין חי; שסקצ' יכול להתממשק עם אור; ורואה את סכין הצור. משהו שהיא אומרת לגבי הצורך בכלי מושלם עבור הטקס גורם לפרופסור להבין שאבן השמיר כנראה הייתה מעורבת בבניית סכין הצור והסכין השנייה, הלבנה, שהמלאך השתמש בה בטקס שייצר את אייקס. היא בוחרת שלא להיות מעורבת במעשי הדמויות, ומעדיפה בינתיים לא לעזור להם, למרות שבמקור היא הגיעה כדי להחזיר לאלכס את חייו וגופו.

בן-דרור מגיע עד לפרק 146 היפים והאמיצים.

עם זריחה, החבר'ה מגיעים לכיכר רבין, ומתוך הבריכה יוצאים נטלי צוקרשטיין ויצהר פוטסדאם. הם בילו יומיים בירקת, ורוצים להיות יבשים, תודה רבה. יצהר מספר לחבר'ה שבגלל שאוד מת הולכים לכנס מניין, טקס קסום שמערב עשרה קצוות שבוחרים שומר חדש.

נטלי עוברת לרשותו של ברק, ויצהר מודיע על כוונתו לעזוב חזרה לחיפה. אחרי שהם מתייבשים בבית משפחת אשכנזי, ואוכלים ארוחת בוקר, אדם מבקש מסקץ׳ לברר מה גורם לנטלי להאיר את עצמה, סקצ' משתמש ב"כלי" שלו כדי להשאיל מעט מהאור של נטלי, מה שגורם לאורה להתעמעם, הוא מגלה שנטלי מאד אוהבת להיות ילדה שמחה ועליזה שמורדת בהוריה. כאשר יצהר רואה את סקצ' מואר באור של נטלי, הוא מבין מה קרה. הוא מחליט לעזוב את החבר'ה, אבל להישאר זמן מה בתל-אביב.

לאחר עצירה קלה בבית, החבר'ה רוכבים לכיוון בית העלמין בהרצליה. הם פוגשים שם את אלתרמן, Aleph, אליוט רוזמן, פרופ' כהן, וחרצית נוי. חרצית מסכמת עם בן-דרור שעכשיו, אחרי שפטל מתה, היא חופשייה מחובות כלפי החבר'ה. הוא מצידו מציע לה לעבוד כסייעת אצל אימא. כאשר יצהר מגיע עם המועמד לתפקיד השומר, מסתבר שזה ניסים ונפלאות! הוא נעמד במרכז הלוגוס, ומסביבו עומדים מניין קצוות. אלתרמן אוסף עשרה סודות, ומנסה להטיל את הטקס, אך נכשל. התגובה הורגת את ניסים ונפלאות והופכת את אלתרמן למפלצת קתולואידית, מה שגורם הרס רב לבית העלמין. Aleph ורוזמן בורחים, פרופ' כהן וחרצית חוטפות הלם קרב ונשארות מאחור, והשאר מתחילים קרב אפי שבמהלכו סקצ' מאיר את המפלצת-שהייתה-אלתרמן בעזרת האור שלו, מה שהופך אותו לעוגן. המפלצת מיד מושכת ארבע חמישיות כדי לייצר אנטי-אייקס, מה שמעמעם את אורו של סקצ' ונותן לו ארבעה בישין. לאחר שהקרב האפי מסתיים, בית העלמין הרוס, המפלצת והאנטי-אייקס מתים, והחבר'ה פצועים ומותשים חוזרים לבית. יצהר מחזיר את פרופ' כהן לבית חבריה בטאגור, ואת חרצית לגינה הציבורית.

חזרה בבית החבר'ה מבינים שהם צריכים שומר חדש, ולגייס מניין חדש. ריקי מציעה את עצמה, אבל החבר'ה אומרים לא. בן-דרור מעביר את הבישין האחד שלו לסקצ', שמייצר עם ארבעת הבישין "אנטי-סוד". הפרופסור אומר להם שכאשר סקצ' משתמש באנטי-סוד כמו סוד, ומנסה הטלת קסם, הוא מושך צל.

סשן קודם סשנים קשורים סשן הבא
סשן תשיעי טורניר על ידה של הנסיכה סשן אחד עשר

ראה גם: מניין

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית