FANDOM

מאוחר בלילה, ובן-דרור חוזר עם חבריו לאחר שהצילו את אייקס מאלתרמן. בבוקר, הוא ודרדר יוצאים לבחון את המקום שאליו ברחה פטל.

באורה הנעים של השמש, בלב גן התאומים, הם מוצאים גרם מדרגות, ודופקים עליו. בקול ניפוץ ענפים וחיכוך אבנים, נפתחת הדרך למקום.

לצערנו, בלי צוות מאיירים של דיסני, אי אפשר לתאר את המקום בצורה הולמת; לכן פשוט נמעיט ונגיד, שהוא היה די "פסטורלי". בתוך מטבח מסביר פנים, פוגש בן-דרור את סבתא ואת אימא. במהלך השיחה, בן-דרור מבין שבית סבתא הוא קרקע ניטרלית, מקום מחסה עבור ילדים אבודים, שפטל היא כמובן אחת מהם. כאשר סבתא מבינה שבן-דרור נאבק במלכה, היא גורמת לאימא לדבר איתו ברצינות, ובן-דרור לומד שאימא היא האימא של הגינה הציבורית. בן-דרור מבקש מסבתא להעביר לפטל את התנצלותו על מה שעשה, ומביע את רצונו לפגוש אותה. הסבתא מבטיחה להעביר את ההודעה.

למחרת בבוקר, אחרי ארוחת בוקר במיטה, בן-דרור יושב לשוחח עם פטל. היא מספרת לו שהסודות הירוקים הנוספים הם חלק מעסקה עם המלכה לשרת אותה במשחק. היא אומרת שמלבד בועז, היא הקצה המבוגר ביותר בישראל שהיה בארצות המוארות. למרות חוסר רצונה להמשיך הלאה, היא מבהירה לבן-דרור שאין לה ברירה אלא להמשיך במשחק: היא הבינה מהמלכה שישנם חמישה מקומות חשובים והבית הוא הראשון שבהם. כמו כן, היא מזהירה אותו ממה שהמלכה עלולה לעשות, לאור המוניטין החצוף שבן-דרור מפתח בארצות הקרובות לתל-אביב.

אחרי ארוחת בוקר, יוצאים בן-דרור ואימא לרחובות תל-אביב, שם כבר השמש מתחילה לשקוע. הם מגיעים לגינה הציבורית אחרי שהילדים כבר ישנים, אבל נשארים ערים לאכול ארוחת ערב ולדבר. אימא מספרת לבן-דרור על כך שהכירה את הזוג רוזנברג, ועל מי שפחדו ממנו: האיטלקי, מלאכי, ואהרון סנדרוביץ. בן-דרור קם עם הזריחה, ורואה את החרגול נכנס חזרה לארצות המוארות. אחד הילדים מספר שחלם בלילה על "אדם ארוך ורזה" שהסתובב בבית. בן-דרור מסיק שייתכן והיה זה החרגול, אוסף מידע עבור המלכה.

אימא ובן-דרור נוסעים לבקר בגן פלצן, ולדבר עם המטרון שלו: אילן קרן. הגן התיאוסופי, שמחובר לגן מן השורה, פתוח למבקרים, אבל גם כנראה עשיר במשאבים. בן-דרור פוגש חלק מעמותת ההורים של הגן, כמו דודי כהן, ואמיר העשיר. השלושה, בן-דרור, אימא ואילן, מדברים מעט על הסכנות שמציבה המלכה וכיצד יש להיאבק בה. הן אימא והן אילן היו שמחים לפעול בצורה אקטיבית, ומחייבים את עצמם ואת משאביהם לנושא, אבל מחכים שבן-דרור יתן להם הכוונה.

עם הצהריים, חוזר בן-דרור חזרה לבית. שם, מול הטלוויזיה, יושב רומן, לאחר שהגיע כבר לפרק #120. בן-דרור שואל אותו מדוע לקח את סכין הצור, ורומן מביע חוסר שביעות רצון מכך שתסתובב בישראל ותעשה בלגן, במיוחד לאור נוכחותו של אדם כאן. בן-דרור מבין שרומן הוא שחקן במשחק, ושמטרתו היא "לנצח".

בשקיעה, עורב אפור יוצא משלושת השומרים ועף לכיוון הירקון. בן-דרור תופס אותו לקראת גשר נמיר, ואז הם הולכים יחדיו למקום השקט בו הייתה המסיבה. בן-דרור מתחקר את העורב, ולומד ממנו שהעורב נשלח על-ידי המלכה לעקוב אחר החייל הזהוב לקראת המהלך הבא שלהם. כשהוא מציע לעורב לא לעשות זאת, העורב מגחך ועף משם...

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית