FANDOM

מחד, סשן קצר; מאידך, סשן עמוק... אל תתנו לסיכום הקצר להטעות אתכם. האדמה שינתה את מסלולה.

אחרי סשן שעבר הוחלט להיכנס לתחתעית, אולם לפני כן, רצה אדם רוזנברג לשוחח עם אלו מהקהילה התל-אביבית שיסכימו לשמוע אותו, לגבי מטה אהרון. הוא הפיץ שמועה בקרב קצוות העיר שישמח לראות אותם ולשוחח איתם במשולש השקט, אחרי השקיעה.

את הזמן לפני השקיעה בילו החבר'ה בדרכים שונות, למשל אייקס וברק עשו טיול, ובן-דרור שיחק עם הבית. כאשר אדם חזר מהרצליה, הוא וברק דיברו ארוכות על התפקיד של מטה אהרון בעיר, ואיך צריכים להביא אותו לשם. נראה ששניהם הסכימו שמטה אהרון נחוץ כדי לשמור על הקהילה, בעוד שברק הוסיף שמטה אהרון צריך תמיכה של קצוות שיהיו מעוניינים לתמוך בו, חלקית גם בגלל דבריו של יצהר על הנושא.

אחרי השקיעה, הגיעו החבר'ה למשולש, פתחו שולחן, עשו קפה, וחיכו.

היו בפגישה 20 קצוות, אולי בגלל שאדם מוכר בקהילה, ובכל מקרה זה מספר מרשים. הקבוצה הגדולה ביותר, הייתה קצוות צעירים שהגיעו לפגישה עם סרטים לבנים קשורים מסביב לפרק כף היד: אלכסנדר בהחלט היה הדובר הבולט ביניהם, אבל הם כללו את נטע דרור, ו'או'א, קרמל, Fרוני, קרנף ונבו הר-נבו. מותק הגיעה עם שני מלווים ושתי מלוות. פרופסור כהן הגיעה מלווה בחרצית, ויצהר הביא עימו את יער ישראל, פצוע, חלוש, ונושם מבלון חמצן צמוד (יער, שכזכור נעלם מבית החולים, כנראה מתחבא איפשהו?), וסגרו את המספר העגול ריקי, אלכס, וריטה.

השיחה לא הלכה טוב. נראה שהיא נעה בין כמה קטבים, כמו משחק מנהלים שבו כדור מתכת תלוי עומד מעל מגנט מרובה קטבים, ולא נח על אף פינה מספיק זמן כדי להצליח להשלים משהו.

בקוטב אחד, ניסו ברק ואדם לשכנע את הקצוות היושבים מולם בנחיצות של גוף שימנע פגיעות עתידיות, כמו שאלו שכבר נפלו בחלקם של אנשים כמו נטלי צוקרשטיין או טל ברודצקי. אלא שקהילה שמתמודדת בפעולות והשלכותיהן, לא רצתה לנקוט בצעדים שימנעו איומים היפותטיים.

בקוטב אחר, הותקפו אדם והחבר'ה שהם מקימים גוף שישתמשו בו כדי לתקוף את אויביהם, במיוחד שור אדום.

בקוטב השלישי, הקהילה ניסתה להעביר לאדם וברק שהרעיון שלהם, גוף שיטור עצמאי אחראי מטעם המדינה על פעילות של קצוות, הוא בלתי אפשרי לביצוע. מטה אהרון בראשות אהרון סנדרוביץ לא היה שונה מכל קבוצה קסומה אחרת - הוא פשוט היה חזק יותר, והייתה לו אג'נדה. האג'נדה האידיאליסטית של אדם היא אולי חיובית יותר, אבל זה לא הופך אותו או את הקבוצה שלו לשונה מהותית מכל קבוצה אחרת. אדם וברק התייחסו לכך לא כביקורת, אלא כפחדנות ובכיינות של קהילה שלא רוצה לשטר את רחובותיה. הם הטיחו בדוברים שאינם מציעים חלופות, אלא רק פוסלים את כל הרעיון מהיסוד. האמירות שיש אנשים שמשטרים רחובות כבר (נניח, אולגה נלחמה בקובולדים, יצהר בא לעזור לנטלי, עבודה שחורה הרגו את דגיגון, וכן הלאה) לא עזרה, ורק חידדה את ההבנה של החבר'ה שהקצוות הנוכחים כנראה מעדיפים לדבוק במצב הקיים.

בסופו של דבר, הקצוות הנוכחים הצליחו להבין שמטה אהרון מורכב מאנשים מן השורה שאין להם שום תמיכה או גיבוי מאדם או מכל קצה אחר, ולכן הם לא באמת הולכים להוות איום או בעיה על אף אחד. בנקודה הזו, בנ"א הגיע כדי לעשות קצת רושם, אבל הוא קיבל אפס תמיכה מאדם, כך שהקהילה ראתה שאכן, אין למטה אהרון שום תמיכה, אז הם התפזרו הביתה.

עם הירח המלא זורח מעליהם, ורוחות השינוי נושבות מהים, החבר'ה הלכו לתחתעית.

מעבר לשער של תחתעית, החבר'ה מוצאים עצמם בעיר ענקית מאוכלסת בידי דגים, עם רגליים וידיים. מלבד תחתעית, שהיא עיר חופשית ומרכז מסחר, רוב האזור מחולק לנסיכויות. את בן-דרור מכבדים כנסיך ומתייחסים אליו בהתאם, ויש שיחה קצרה בין בן-דרור וברק האם הוא נסיך בגלל גילו הצעיר, או מסיבות אחרות. אחרי שוטטות קצרה בעיר, הם מוצאים את ספינת הקיטור של הנסיך מאירסדורף, שמשיטה אותם לכיוון שבע הטחנות. הספינה מורידה אותם בדרך, והם ממשיכים לכיוון הקיר, למצוא את וצ'יסלב. הוא תוקף אותם בעזרת צרעות, נחשים ארסיים, ותנינים - אך לבסוף הם מגיעים אליו.

מסיבה כלשהי, הם בוחרים שלא לתקוף אותו, אלא לשוחח איתו. השיחה אינה חלקה ופשוטה, אך מידע מסוים כן מחליף ידיים. וצ'יסלב אכן עזר להורים של אדם לעשות את החפירות שבן-דרור שמע עליהן, אך הגיע לתחתעית מסיבות אחרות. עכשיו, שסיים את עבודתו, הוא מעוניין לחזור לעולם שלמעלה, אבל מפחד מאנשים מסוכנים. אלתרמן יכל להגן עליו, לכן ניסה לתפוס את נטלי. עכשיו שאלתרמן מת, הוא מוכן למכור מידע רב ערך לחבר'ה תמורת הגנה, עד אחרי הירח השחור. בסופו של דבר, החבר'ה מסרבים.

הם חוצים חזרה את הנסיכויות, לכיוון פקק הירקון. הם מגיעים לאזור שלא מכוסה בבטון, ויסודות המציאות קרובים בו לפני השטח. הוריו של אדם חפרו באדמה וחשפו את האריג, ואז השתמשו בטקס שלהם כדי למשוך את החוט של האורגת של ישראל, ולחבר אליו את חמשת הניצוצות: האורות של חמשת החברים בחייל הזהוב. (כבר ציינו שהאור של הפרופסור האיר דרך אייקס כאשר זה התקרב לקרס?)

בחינה בתשומת לב לא הספיקה לאייקס, שהתחיל להבחין בין חוט לחוט, ואיתר את השמות של האורגים האחרים שיש להם כלים במשחק.

ביציאה מתחתעית, ביום רביעי בשיא הצהריים (היה ממש חם; אדם תהה בקול רם אם זה קשור לשור, ואז מיד שכח מזה) החבר'ה מגיעים הביתה ומוצאים את פוליטברוק מחכה להם בחוץ. הוא מזמין אותם לצפות בקורבן, והם מחליטים לגדל ביצים ולבוא איתו. מתחת לגשר רוקח אליוט רוזמן מחזיק בשבוי חבול ופצוע, בועז עפאים. מסביב אפשר לראות סימנים של קרב קסום עיקש ועתיר תקציב. אבל ארבעת החברים בשור האדום ניצחו בבירור, והם מוכנים וערוכים לקרב. מכיסו מוציא אליוט את החפץ ש-Aleph נשלח להביא לו: סכין הצור! מסתבר שיש עוד מאחת... (ולמה לא? למרקוביץ היה הנוסח אחרי הכול, ואנחנו יודעים שהוא הכין אחת להלנה)

בן-דרור מנסה קסם טלקינזיס פשוט כדי להשיג את הסכין, שמיד חותך דרך הקסם. החבר'ה מתכוננים לתקוף, ואז נזכרים שכל אחד שייהרג או יהרוג כאן פשוט יעזור לשור... בלית ברירה הם נותנים לאליוט לפתוח את המטען של בועז, מה שמגלה את שני הסודות שלו, סוד ירוק וסוד שחור. Aleph בועל את הסוד הירוק, ואז אליוט מנסה לבעול את הסוד השחור, אך כאשר זה נכנס לתוך המטען שלו, ישנו פיצוץ אדיר של כוח קסם, שמשמיד כליל את כל האזור: הגשר, הסכין, וכמובן כל הקצוות שהיו שם.

זה מוריד את השור מהלוח, ומפנה את הדרך של החבר'ה לנצח במשחק.

סשן קודם דברים קשורים סשן הבא
סשן ארבע עשר סשן שישה עשר

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית