FANDOM

בעקבות האירועים הקודמים, סקצ' נמצא בבית חולים, ברק נעלם, ואדם נמצא עם הילדים שלו בבית מלון, אחרי שבית השאנטי נהרס כליל. זו המציאות שאליה יוצאים בן-דרור, אייקס וגופו המחודש של הפרופסור, בבית החיים בבית העלמין בהרצליה. אחרי שהם משלימים את העסקה עם אוד, הוא מציב להם מארב בחוץ, שולח את העורבים שלו להשיג את הסכין - אבל נכשל.

השלושה חוזרים לבית, כדי להתאושש קצת. בבית הם פוגשים את בועז, שמברר אם הם צריכים עזרה; בן-דרור מספר לו שנטלי בירקת עם יצהר, ובועז מספר לו שסקצ' בבית חולים בחדר התאוששות. לבסוף, הוא מעביר להם את המכתב של נעמה כרמי.

לאחר מאמצים מרובים, החבר'ה מצליחים לפענח את המכתב, וללמוד ממנו כל מיני דברים על היצירה של אייקס, על סכין הצור, על אוד מצל מאש ועל קצה נוסף, מישהו שנעמה מכנה "מלאך".

בבית החולים, אייקס עובד לתקן את סקצ' בעזרת הפרופסור (שמטיל לחשים בחופשיות יתרה), ובן-דרור הולך להכין קפה. בקפיטרייה פוגש אותו דרדר, ששמע מבועז שהם בבית החולים. הוא היה מודאג לחייו של בן-דרור כי שמע מחבריו שהמלכה שילחה בו את ציד הפרא. אבל, כפי שהוא יכול לראות, היה זה בן-דרור שניצח את המלכה. בעודם מדברים, נכנסים כמה יצורים גדולים שנראים כמו עורבים מהלכים לתוך הקפיטריה, ואחריהם נכנס אוד. הוא מודה שלנסות לחטוף את הסכין כנראה הייתה טעות, ומציע לבן-דרור עסקה: שימוש יחיד בסכין תמורת עזרה לחבר'ה. הוא מזמין את החבר'ה להגיע למקום בכיוון פתח-תקווה למחרת בבוקר, והם יראו למה הוא מתכוון.

אחרי שהם מתקנים את סקצ', הם חוזרים לבית. השקיעה לא מביאה איתה אירועים מיוחדים, אבל מעשיו של הפרופסור דווקא כן. שריפה גדולה פורצת סביב שלושת הענקים, כאשר המלכה נאבקת בשור על שליטה בחמישייה הזו. החבר'ה מסתובבים קצת בעיר, מגיעים לחוף הים, אבל לא מתערבים במאבק.

בינתיים חזרה בבית, הפרופסור משלים טקס קסום שמטרתו לגלות יצורי קסם שנמצאים בבית - מלבד דרדר שמתחבא מתחת למיטה בקומה השנייה, הוא לא מוצא דבר. כמה תיאוריות חשובות נוספות נבדקות: הפרופסור מזיז את הצריח לבית יחד עם החייל הזהוב, מה שמגלה לחברים כמה עובדות מעניינות לגבי העבר. בן-דרור יכול לפתוח את שתי הדלתות הנעולות בבית, מסתבר, ולהכניס את החבר'ה לבוידעם ולחדר השטיחים, שם אפשר לראות שוב שהשטיחים השתנו. ביקור קצר במרתף מגלה שהסכין וטקס הצל שלמטה היו שמחים להשלים את המלאכה עם הפרופסור, לו רק הוא היה זמין. ובן-דרור מתחיל לצפות ביפים ובאמיצים... יש כולה 600 פרקים, יהיה בסדר.

בבוקר, החבר'ה נוסעים לכיוון פתח-תקווה. הם יורדים במחלף לפני הכניסה לעיר עצמה, ומגיעים לעמק חבוי ובו המעיין: עץ יחיד הצומח על גבעה סלעית, ובתוכה כניסה למערה. אוד מחכה להם שם, וגם כל העורבים שלו. הוא שרטט כבר את המעגלים לטקס של אייקס, ומציע לחסוך את מאמציהם של החבר'ה בכך שיעשה את הטקס בעצמו. אחרי דיון, החבר'ה מסכימים להגביל את הגישה לכוח של אייקס לאלו שחברים ב"חייל הזהוב" - ולטובת כך, הם מביאים את השטיח חזרה מהבית. אוד מבצע את הטקס, השטיח מושמד, והבר נסגר (כמעט) לכולם. אוד מסתובב לכיוון הגבעה, משתמש בסכין כדי לפתוח את המעיין, ונכנס פנימה.

מיד אחר כך סקצ' מנסה לסגור את הכניסה למעיין אבל לא ברור אם הוא הצליח

פרטים קטנים עריכה

סביב ביצוע הטקס הקצר של אוד, הוא מציין שני פרטים שמשכו את תשומת ליבו של אייקס:

  1. רומן מסתיר את האור שלו. עד עתה, סברו החבר'ה שלרומן אין אור כלל. זאת, ככל הנראה, תחת הנחה שלא ניתן להסתיר אור. ייתכן, אם כך, שאוד פשוט טועה כיוון שהוא מצידו אינו מאמין שיכול להיות אדם ללא אור כלל, או שהוא יודע כמה דברים שהחבר'ה לא יודעים (עדיין?).

הערה - כבר בסשן השני או השלישי הפרופסור אמר שלרומן יש צל במקום אור.

  1. אם אייקס מפעיל כוחות קסומים - אזי הוא בוודאי מושך כח קסם. אם אוד צודק, נשאלת השאלה - מהיכן מגיע הכוח הזה וכיצד הדבר קורה? ייתכן שאייקס מסוגל גם למשוך כח ממקורות נוספים ולעשות בו דברים נוספים.

סשן קודם דברים קשורים סשן הבא
סשן שישי יצירת צלם סשן שמיני

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית