FANDOM

הפרופסורעריכה

התגלה כי הפרופסור מחובר כעת לעולם הזה דרך לבית, ולא דרך אייקס, באמצעות האורגת. כלומר, הוא יכול לראות ולשמוע מה שמתרחש בבית ובסביבתו אך לא מעבר לכך. לאחר דיון מורכב משהו, ברק יצר "דיבורית" שמתקשרת עם האזניות של החבר'ה, שאותה ישאירו בבית, כדי שיוכלו לתקשר עם הפרופסור.

ציהעריכה

החבר'ה דיברו עם זוהר זך. לא קיבלו המון אינפורמציה, ורצו להפגש איתה, אבל בסוף ביטלו כי:

דיברו גם עם מרים נביעות ממצפה רמון. היא היתה בציה בעבר ונראה כי היא מכירה את המקום די טוב. החבר'ה הבינו ממנה שזהו מקום שקצוות היו הולכים אליו כדי לסחור בדברים - לתת משהו או להשיג משהו. כמו כן, יש שם סכנות וכללים שצריך לדעת אך לדבריה זה תלוי לאיזה איזור בציה הולכים ומה רוצים לעשות שם. היתה בעיה של מה מספרים לה ומה לא אז החבר'ה סיכמו שידונו ביניהם ויחזרו אליה. אחרי כן הבינו שצריך להיות עוד משהו (כלי) שהם צריכים כדי להשלים את יצירת השליח ואז עליו על נושא המנסרה. אבל, הם לא הספיקו לחזור אל מרים עם המידע הזה כיוון ש... ובכן.. היא נרדמה...

כיכר המדינהעריכה

Taurus.jpg

לאחר השיחות, אייקס, ברק, ואדם שמו פעמיהם לשם, משום מה ברגל. שוטרים במקום ביקשו תעודת זהות מאייקס (אך נדמה היה לו שלא מהאחרים) וכשלא היתה לו, בדקו השוטרים את טביעות האצבעות שלו במחשב. אושר שאלו אכן אותן טביעות כמו של הפרופסור. אח"כ השוטרים צילמו את כולם אך ברק מחק את התמונות מן המצלמה שלהם. הוא סירב למחוק את הלוג של המחשב.

בכיכר עצמה, יצהר תצפת על המקום. השלושה עברו לאיזור בו לא יראה אותם והסתירו את כניסתם לחפירות. בתחתית החפירה, ברק סרק את הקרקע בסונאר וראה שני גופים גדולים ומוצקים, כמטר וחצי מתחת לאדמה. כלומר, שככל הנראה החופרים היו די קרובים למטרתם.

בשלב זה (עד כמה שזכור לאייקס) ראה הפרופסור שמישהו נכנס לבית רוזנברג. אייקס עף לשם וראה שבהתאם לחשדות, זהו אכן רומן שנכנס לבית ומחטט בקלטות הוידאו. ההנחה היתה כי הוא גילה שהחבר'ה מצאו את היומן של מרקוביץ' שם והוא בידיהם. אייקס רצה לנסות לגרש אותו, אך ברק ואדם התנגדו ורצו שהוא יחזור לחפירות. כך היה, ולאחר זמן קצר הצליח הפרופסור לגרש את רומן ע"י שהשתמש ביכולות הבית כדי להציג לו את הזיכרון של מרקוביץ כאשר זה פגש באורג.

בחזרה בחפירות, אדם הטיל שדה איפול על איזור מצומצם בתחתית החפירה כדי להסתיר את הפעילות, ואייקס חפר החוצה את האדמה מסביב לגופים שראו קודם. התגלה, כי אלו שני פסלים בצורה האות "T" שעשויים מחומר דמוי אבן, שנוצר בקסם שכן הוא דחוס יותר משחומר טבעי יכול להיות. לאחר שאייקס בחן את החומר, נראה היה שהוא דחוס אף יותר מהחומר ממנו עשויה סכין הצור .

הפסלים הללו פונים זה אל זה, כשעל צד אחד של כל אחד מהם (הצדדים הפונים פנימה, זה לכיוון זה) יש חריטות המציגות דימוי סכמטי שהחבר'ה הסיקו כי הוא של השור: שתי קרניים - אחת על כל זרוע של מבנה ה-T, וחצי-מעגל (שנראה כי מייצג נזם) על גזע ה-T. על הפסל שפונה מזרחה, עם גבו אל הים, החריטה היתה מעט קטנה יותר, ונראה שמייצגת עגל - הוא צאצאו של השור. הפסלים מוצבים כשפניהם בהיסט של כשומנה מעלות מציר מזרח-מערב. כמו כן, על גב הפסל המערבי יש חריטה של מסגרת בצורת לוח המשחק של אור (ללא המשבצות) עם חריטות של שתי רוזטות: אחת במיקום של הבית, ואחת במיקום של המעיין.

השלושה לא הצליחו לחשוב מה בדיוק הפסלים עושים, אך היתה הערכה כי הם עשויים להיות משהו שמחבר את השור לעולם הזה ו/או יכול לסייע לו להשפיע עליו בצורה חזקה יותר. אייקס והפרופסור חשבו שלא כדאי סתם להשאיר את הפסלים שם לכל דורש. אייקס חשב עוד שכדאי לעקור אותם (כדי לחקור אותם במקום אחר או לפחות למנוע שימוש בהם) או להשמיד אותם, וכמו כן חשב לנסות להפוך חלק מהם לשקוף כדי לבחון אותם לעומק. ברק ואדם התנגדו לכל הדברים הללו.

לבסוף, לאחר דיון ארוך מאוד על איך לנסח קסם שאולי יחסום את הגישה לפסלים, ויתרו השלושה על הרעיון ואייקס סתם את הבור שחפר מסביב לפסלים בעזרת סלע גרניט קשה במיוחד, עם שכבת אדמה מעליו, וזאת עד לנקודה אליה הגיעו החפירות במקור. אייקס רצה להוסיף ולמוטט את כל החפירות, על המתקנים והציוד, כדי להקשות עוד על המשך החפירה, אך ברק ואדם התנגדו גם לזאת.

אז, שבו השלושה הביתה.

סשן קודם דברים קשורים סשן הבא
סשן חמישה עשר בן-דרור מטייל שוב סשן שבעה עשר
מסע במבוך

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית