FANDOM

הסשן מתחיל בבוקר עמוס במיוחד: אדם מתעורר, מכין קפה, מעיר את סקצ' שחזר מירושלים, ויוצא לעשות טלפון כאשר הוא שם לב שהעיר כולה מכוסה שדה קסם ומוארת על-ידי השור. זה כמובן מדאיג אותו מאוד.

במקביל, ברק מקבל טלפון מחברו הטוב יצהר פוטסדאם, שאומר לו שהוא מגיע לתל-אביב כדי לחפש קצה צעירה שברחה מהבית, וצריך עזרה.

אחרי שברק ואדם מדברים, אדם מקבל טלפון ממישהו בשם יהונתן קץ, שאומר שנעלם לו בניין והוא רוצה עזרה למצוא אותו. אל החבר'ה הפנתה אותו אתנה, אותה פגש בבניין של עבודה שחורה. כידוע, עבודה שחורה לא יכולים לעזור לו, אז הוא פונה למישהו אחר.

את יצהר ואת יהונתן פוגשים אדם, ברק וסקצ' ברכבת מרכז. הם מדברים עם שניהם, סקצ' יוצא לעזריאלי להתחיל לחפש את הנערה הנעלמת, ויצהר מתלווה אל השאר ליפו. ביפו הם רואים כמעט מיד שהמגרש שעליו מדבר יהונתן נמצא תחת קסם שמטילה פטל. הם חושבים להעביר לה הודעה דרך סבתא, אבל זה נדחה כשהם מחליטים שלמצוא את נטלי זה יותר חשוב. יהונתן נשאר על ספסל לחכות לתשובות, והשאר מתפזרים. אדם מתקשר לריקי ומספר לה על נטלי, ומבקש את עזרתה אם הן נפגשות במקרה; יצהר חוזר לרכבת מרכז, כי זה צומת מרכזי, וברק ממשיך לתחנה המרכזית. שם הוא אכן מוצא את נטלי, ומציל אותה משני קצוות שניסו לתפוס אותה.

בעזריאלי, סקצ' לוקח מהאור של ציד שמישהו שולח בעקבות נטלי, וכך מאתר את ברק ונטלי בדרום תל-אביב. כולם יחדיו נוסעים לבית השאנטי, וכאשר הם לומדים שאלתרמן מציע פרס למי שיביא לו את נטלי, מחליטים ללכת לדבר איתו. אדם נשאר לשמור על נטלי בבית השאנטי, והשאר הולכים לפגוש את אלתרמן בקפיטריה ליד הרכבת.

בפגישה, הם מצליחים להסכים על סחר חליפין: בתמורה לביטול הפרס, אלתרמן יקבל מהחבר'ה את שלושת המהלכים הבאים על לוח המשחק, שאותם יוכל למכור רק לשחקן אחד, כל אחד. לרוע המזל, באותו הזמן בית השאנטי מותקף קשות, ואדם ונטלי נאלצים לברוח ממנו כאשר הוא נפרץ. קרוב לחוף, יצהר, סקצ' וברק מתאחדים עם אדם ונטלי. שדה הקסם שמקיף את תל-אביב גורם ללחשי אש לפעול בצורה קטלנית במיוחד, וכאשר אדם או סקצ' מנסים להשתמש בקסם ולא משיגים מספיק חמישיות, הם בוחרים לא למשוך, וסובלים מההשלכות. אדם נפצע קשה וסקצ' אנושות, אבל הם מביסים יחדיו את היצורים שמנסים להשיג את נטלי. כאשר נטלי בורחת לתוך הים, יצהר וברק נכנסים אחריה, שם סנפיר תופסת את ברק ומאיימת עליו: אם היא תראה אותו או את חבריו בעיר שלה, היא תהרוג אותם. אבל, בגלל שהוא מסכן את חייו למען נטלי, היא משחררת אותו.

לאור סכנת החיים והפציעות הקשות, ומשום שברק לא מוכן בשום פנים ואופן לקחת את נטלי לבית ולהסתכן בכך שתפגוש את רומן, יצהר לוקח אותה דרך המזרקה בכיכר רבין לתוך ירקת. סקצ' נכנס לניתוח דחוף להציל את חייו, אדם לוקח את הילדים מבית השאנטי למלון, וברק, אחרי שדיבר עם אימא ועם אלתרמן שוב, הולך הביתה לישון.

סשן קודם דברים קשורים סשן הבא
סשן חמישי אדם בתל-אביב סשן שביעי
סקצ' בירושלים
השיחה עם הראלד

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית