FANDOM

יום שלישי בבוקר, אייקס חוזר לבית אחרי שהסתיים הטקס ליד המעיין. שם הוא פוגש את אדם וברק, והם יכולים כולם לשמוע את הפרופסור שוב פעם.

לאחר התלבטויות רבות מה לעשות, הם מתחילים להסתובב ברחבי תל-אביב. הם פוגשים לקפה את אילן קרן, האמא של גן פלצן, ששמע מבן-דרור על הסכנות הטמונות בכך שהמלכה השתלטה על שלושת הענקים, ורומז בעדינות שיעזור לאדם נגד מי שתקף את בית השאנטי, למרות הפרת הניטרליות של בתי המחסה. הם מבקרים בפאב של מייק, מאששים את התיאוריה שוצ'יסלב שלח תנינים בוערים לתפוס את נטלי צוקרשטיין ולא מקבלים תשובה לגבי הקצה השני שתקף באותו הזמן.

בשלוש הם פוגשים את בועז עפאים, כרגיל, מדסקסים את מאורעות הפרקים הקודמים, ובועז נשאל כל מיני שאלות. בין השאר הוא נשאל על מלאכי, ומספר שהיה קצה מאוד זקן שהסתובב בישראל בשנות השבעים ותחילת שנות השמונים, שאז מת. הוא האמין בריכוז כוח וסמכות בידיים מעטות (כנראה שלו), והתנגד לנסיונות של קבוצות שונות לשפר את החיים בישראל (כמו למשל של הזוג רוזנברג). הם מדברים גם על המלכה, ובועז ציין שיחפש את בן-דרור שככל הנראה מסתובב בתל-אביב. אכן, זמן קצר אחר כך הוא מצתוות עם בן-דרור והם מדברים עם אדם וברק בטלפון כדי לקבוע את הפשיטה למחרת בבוקר.

בערב אדם פוגש את דפנה לארוחת ערב, הם משכיבים את הילדים לישון, ואז נשארים ערים לדבר. דפנה רוצה שאדם ייקח אחריות על הקהילה התל-אביבית, משום שבבירור אכפת לו שקצוות יכולים לעשות מה שבא להם, ומסכנים ילדים חפים מפשע ואת שלום העיר עצמה (למשל, השרפה בדרום העיר). בנוסף, יש ביניהם חילוקי דעות עד כמה אנשים מן השורה צריכים להתערב בענייני קצוות.

בבוקר, אדם, ברק, בועז, בן-דרור ואייקס יוצאים לפשוט על בית האמנים. הם נכנסים דרך המחילות מתחת לאדמה, הישר לתוך המטבח. בועז ואדם מטפלים בשניים מהסבלים שהביאה המלכה מהארצות המוארות, ובן-דרור ניסתה לשתק את חרצית נוי, קצה שעמדה במטבח והכינה ביצים לארוחת בוקר. על המטבח הוטל קסם מראש שהופעל כאשר בן-דרור פגש בחרצית, ושניהם נעלמו. הקסם גם הסיר את התקרה של המטבח, ואיפשר לשני קצוות נוספים לפול לתוך המטבח, צוף חצוף ונמר סיני. נמר מטיל קסם על ברק אז אדם משתמש בקסם כדי לחזק את עצמו ושובר את צווארו של נמר, שנופל לרצפה ללא רוח חיים בעוד בועז קופץ על צוף ומשתק אותו. ארבעה חתולים ענקיים מופיעים וקופצים עליהם, חותכים, נושכים, וחונקים, לפני שברק מחשמל אותם. החבר'ה פורצים החוצה מהמטבח, ונאבקים ביצורים נוספים מן הארצות המוארות בחדר הכניסה לבניין, בזמן שפטל וחרצית נאספות בקומה השלישית, שם פטל מזמנת סאטיר ומשלחת אותו בחבר'ה. אחרי שמביסים גם את הסאטיר, החבר'ה מציעים לפטל להיכנע, אבל היא לא מגיבה. חרצית בורחת, ופטל נשארת לבדה, השורדת היחידה של הקרב. כאשר ברק ובועז מגיעים לקומה השלישית, היא מטילה קסם על ברק אך לא מושכת מספיק כוח קסם כדי להפעיל אותו בהצלחה, מה שהורס אותה במקום.

אדם לוקח את טל דרוצקי חזרה למשפחה שלו, אייקס מפוצץ את בית האמנים, ברק מוודא שאכן שלושת הבניינים האחרים ברשת נעלמו והמגרשים שנבנו עליהם חזרו להיות מגרשים (כולל המגרש השייך לחברה שקץ עובד בה), ואז הם מבקרים בגן בו עובד דודי כהן. ברק ודודי מדברים, אבל לא מגיעים להסכמה לגבי הטקס שדודי מבקש את עזרת ברק בביצועו. הם נפרדים לאחר דברים קשים, וחוזרים הביתה.

סשן קודם מאורעות קשורים סשן הבא
סשן שמיני מודיעין לפני מבצע מניין(סשן)

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית