FANDOM

אייקס ממשיך את חיפושיו אחר יוצרו, והפעם במסע ארור דרך פרדס חיים. בהצלחה לאייקס!

הקדמה עריכה

אל בית עלמין הרצליה מגיע אייקס, עם בן-דרור והפרופסור. הם פוגשים שם את אוד מצל מאש, שאומר להם, בתוקף תפקידו כשומר הפרדס, שהוא יכול להכניס רק ארבעה בכל פעם לפרדס. ארבעה נכנסו לפרדס; ככה זה עובד. לשמחתם, אפשר להשלים רביעייה אם משיגים עוד מישהו שיבוא איתם (כי הם שלושה), ולכן הוא שולח אותם למגדל צדק, לפגוש את דן ברור. דן מוכן לבוא איתם לפרדס, אז ארבעתם חוזרים ומתכוונים להיכנס.

חלק ראשון עריכה

בבית העלמין, אוד מתחיל להסביר את הכיוונים לרביעייה, כאשר אל-עד-אין-דור פורץ מבין העצים בפינה הדרומית של בית העלמין, ונעלם בכיוון תל-אביב. מיד אחר כך, אוד מוביל את הרביעייה לאותם עצים, ומסביר שעליהם ללכת בדרך אל העלייה, מעבר לחומה, למטה לפרדס, ועד לליבו. משם הם יכולים לצאת. הוא גם מציע לאייקס עסקה פשוטה: הוא יספק לו מקרא לטקס שיצר אותו, בתמורה למידע על מיקומו ובעליו של סכין הצור. לבסוף, הוא מסביר להם שאחד מהם צריך לומר את שמו האמיתי כדי לפתוח את הדלת לפרדס, ולהיכנס בה. אז, הוא עוזב אותם לנפשם.

ראשון מנסה הפרופסור לומר את שמו המלא, "אלכסנדר אהרליך", אך הדלת נשארת סגורה. שני מנסה אייקס, אך גם למשמע "אייקס", הדלת נשארת סגורה. לבסוף, בעקבות מסע שכנועים שלקח לגמרי יותר מדי זמן, בן-דרור מתרצה לספק את שמו האמיתי: ליונל. הדלת, לבסוף, נפתחת, והרביעייה נכנסת פנימה.

הדרך לפרדס חיים עריכה

על הדרך, הרביעייה עוברת מבעד לשדה בעל, ונכנסת לחורשה. בחורשה, מנסים לצוד אותם הציידים, וזאבים עוקבים אחריהם. בן-דרור מסתווה בעלווה, מסתובב בחורשה והורג את הציידים, עד שהזאבים אוכלים אותם. כאשר הרביעייה חוצה גבול של מים זורמים, הפרופסור מופיע להפתעתם, אמנם עם גוף, אך ללא אור. במקום זאת, הוא מואר באורו שלו, ממש כמו הבית.

מחוץ לחורשה, הקבוצה מגיעה למחנה ציידים, שם המלך בוחן בהנאה את הרקדנים והרקדניות, מבושמים מהנאת ההרג והטרף. הוא מציע לבן-דרור לאכול מהבשר, אך הוא מסרב. במקום זאת, הוא תוקף את המלך, שנלחם בו בחזרה. אייקס ודן עוזרים לבן-דרור להביס את המלך, שנופל לאדמה, מתבוסס בדמו, ובוער. דן לוקח את גרזנו האדיר של המלך, וכאשר מותו של המלך מגרש את הלילה, הרביעייה ממשיכה בדרכה.

הדרך מובילה אותם הישר לחצרו של הברון אבדון, שמשחק משחק אכזרי עם שבויים חיים. המטרה הבאה שלו היא נעמה כרמי, והוא מציע לחבר'ה את הכבוד בהריגה. הם מסרבים, ובמקום זאת, הפרופסור מפוצץ את חזהו בכדור, ודן כורת לו את הראש. בינתיים, בן-דרור מחסל את שומריו של הברון בהנאה גלויה. הפרופסור משחרר את כרמי, שבורחת החוצה מהפרדס, והם ממשיכים בעלייה, מעבר לחומה.

בתוך הפרדס עריכה

מן החומה, ניתן לראות שחלק מעצי הפרדס נכרתו, מה שמכווין את ירידתם של החבר'ה אל קרקע הפרדס. משם, הם יכולים לראות מעין שבילים שעוברים בפרדס, וקולו הלוחש של חוטב העצים, שמקניט את בן-דרור. בן-דרור נכנס לפרדס ומוצא את חוטב העצים בקלות, והם מתחילים להילחם. למרות שהפרדס מפריד בין החברים וקצת מקשה עליהם, בסופו של דבר הם גוברים על חוטב העצים בכוחות משותפים, והוא מת. עם מותו, הם מגיעים ללב הפרדס, שם תקוע סכין הצור בתוך טקס טרנספורמציה אנושית, על הדלת החוצה. בתקופת הרגיעה שלאחר הקרב, דן ברור נשכב על האדמה ונרדם. כאשר הרביעייה יוצאת מהפרדס, ליבו נעצר והוא מת.

בית החיים עריכה

מעברה השני של הדלת, יוצאים אייקס, בן-דרור והפרופסור, עדיין גלוי ופיזי, עם גופתו של דן. אוד מחכה להם בבית החיים, עם עגלה עבור הגופה. הוא עוטף אותה בתכריכים, ועונה לשאלתו של בן-דרור שהיא תקבר בבית הקברות בחיפה, יחד עם משפחתו. הוא מבצע את העסקה עם אייקס, ונותן לו את המקרא לטקס בתמורה לידיעה שהסכין נמצא על אייקס עצמו. הוא יוצא החוצה, והקבוצה מבלה קצת זמן בחקירת הטקס והשוואתו למקרא. בנוסף, הם מוצאים בתוך הקופסה עם המקרא חפץ קסום: האיש המכונף.

ביציאה מבית החיים, מאות העורבים שאוד זימן יום קודם לכן, תוקפים את הקבוצה...

סשן קודם מקומות קשורים סשן הבא
סשן רביעי פרדס חיים סשן שישי

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית